26 Ağustos 2013 Pazartesi

Muş Malazgirt 2013-2014 Ücretli ve Vekil Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında Muş'un Malazgirt ilçesinde ücretli veya vekil öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Bulancak Milli Eğitim Müdürlüğü detaylı bir açıklama yaptı.
Muş Malazgirt Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yapmış olduğu duyuruda başvuruların online olarak alınacağını eklemiş. Vekil öğretmen görevlendirmesi ile de alakalı detaylı bilgi paylaşımında bulunan Malazgirt Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yapmış olduğu duyuruyu sizlerle paylaşıyoruz.

T.C.
MALAZGİRT KAYMAKAMLIĞI
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü
Sayı :51765923/903.02/                                                                                                  …./08/2013
Konu: Vekil ve Ücretli Öğretmen Görevlendirilmesi

……………………… MÜDÜRLÜĞÜNE


İlgi: a) 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu.
b) Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Karar.
c) M.E.B. Personel Genel Müdürlüğü’nün 14/10/1999 tarihli ve 96450-99/86 sayılı genelgesi.
d) M.E.B. Personel Genel Müdürlüğü’nün 03/12/1990 tarihli ve 241.4 Mevzuat Dairesi Başkanlığı M.H.G. Şb.90/3070-164128 sayılı genelgesi.
e) Milli Eğitim Bakanlığının 29/07/2011 tarihli ve 2011/43 sayılı genelgesi
f) M.E.B Okulöncesi Eğitimi Genel Müdürlüğünün 14/10/2009 tarihli ve1985 sayılı genelgesi
İlçemiz İlkokullarında sınıf öğretmeni olarak görev yapmakta iken; askerlik, görevden uzaklaştırma ve uzun süreli maaşsız izinli gibi nedenlerle geçici olarak görevden ayrılan öğretmenlerin yerine, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 86. Maddesine göre VEKİL ÖĞRETMEN görevlendirmesi;
İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim Kurumlarında görev yapan ve değişik sebeplerle geçici olarak görevden ayrılan öğretmenlerden boşalan yerlere ve norm kadrosu bulunup öğretmen ataması yapılamadığından boş bulunan branş,sınıf ve okulöncesi öğretmenliğine Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve Yöneticilerinin Ders ve Ek ders Saatlerine İlişkin Kararın ilgili Maddelerine göre EK DERS ÜCRETİ karşılığı görevlendirme yapılacaktır.
A-Vekil Öğretmenlik görevlendirmesi için;
Sadece sınıf öğretmeni yetiştiren yükseköğretim kurumu mezunlarının müracaatı kabul edilecektir. Sınıf öğretmenliği mezunları vekil öğretmen görevlendirilmesinin yanında Ek Ders ücreti karşılığı sınıf öğretmenliği için de müracaat edebileceklerdir.
İlgi (b) genelge doğrultusunda gerekli şartları taşımaları kaydıyla öncelikli olarak Malazgirt’te ikamet edenler arasından görevlendirme yapılacak, ihtiyacın karşılanamaması halinde diğer bölgelerde ikamet edenlerden de görevlendirme yapılacaktır.
B-Okul Öncesi Öğretmenliği görevlendirilmesi için;
1-Üniversitelerin Okulöncesi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Okulöncesi Eğitimi Öğretmenliği, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği bölümlerinin birinden Yüksek Lisans, Lisans ve Ön Lisans mezunu olanlar.
2-Meslek Yüksek Okullarının Çocuk Gelişimi Bölümü Ön Lisans Mezunu olanlar.
3-Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinin 3. ve 4. Sınıf öğrencisi olup, 1. ve 2. sınıfta hiçbir dersi olmayıp Ön Lisans düzeyde eğitim aldığını belgelendirenler.
4-Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ve Okulöncesi Öğretmenliği Bölümü mezunu olup, herhangi bir yüksekokul mezunu (Lisans veya Ön Lisans )mezunu olanlardan Okulöncesi eğitim alanında düzenlenecek ilgi (f) seminer programını (60 saat) seminer belgesi alanların müracaatları kabul edilecek ve bu sıralamaya görev görevlendirme yapılacaktır.
C-Ek Ders ücreti karşılığı Ücretli Öğretmenlik İçin sırasıyla;
1-Eğitim Fakültesi.
2-Eğitim Bilimleri Fakültesi.
3-Diğer Fakültelerin öğretmenlik bölümleri.
4-Formasyon Belgesi, Tezsiz Yüksek Lisans Belgesi, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Sertifikası olanlar ile daha önceki yıllarda vekil ya da ücretli öğretmen olarak görev yaptığına dair belgesi bulunan diğer lisans ( fakülte) mezunları.
5-Diğer Fakülte Mezunları
6-İhtiyacın karşılanmaması durumunda Önlisans mezunları görevlendirilecektir.
ÖNBAŞVURU
1.Önbaşvuru http://malazgirt.meb.gov.tr adresinden alınacaktır.
2.Önbaşvurusu olumlu değerlendirilenler http://malazgirt.meb.gov.tr adresinde yayınlanacaktır.
Muş'un Malazgirt İlçesi Ücretli Öğretmenlik Online Başvurusu İçin Tıklayınız
Kaynak : Malazgirt Milli Eğitim

0 yorum :

Yorum Gönder