26 Ağustos 2013 Pazartesi

Muş Bulancak 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında Muş'un Bulancak ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Bulancak Milli Eğitim Müdürlüğü detaylı bir açıklama yaptı.
Muş'un Bulancak ilçesinde ücretli öğretmenlik yapmak isteyen adaylar için Bulancak Milli Eğitim müdürlüğü başvuru tarihlerini ve başvuru belgelerini belirledi. 02/09/2013 tarihinde sona erecek olan ücretli öğretmenlik başvurusunda istenen belgeler:

1) Matbu form (Müdürlüğümüzden veya İnternet sayfamızdan alınacak başvuru formu için tıklayınız)
2) Mezuniyet belgesi veya diploma fotokopisi (aslı getirilecek)
3) Son 6 ay içinde alınmış sabıka kaydı
4) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
5) Yeni 2 adet resim
6) Sağlık ocağından alınacak sağlık raporu
7) Emekli Öğretmenler için Emeklilik Kimlik Belgesi ve Fotokopisi
8) 30 Haziran 2013 tarihi itibari ile 65 yaşından gün almamış Olmak.
9) Bulanık Halk Bankası Şubesi Hesap Numarası (Hesap Cüzdan Fotokopisi )
Not : Fotokopisi istenen belgeler Aslı ile beraber getirilecek, Aslı Kontrol edildikten sonra Fotokopileri Müdürlüğümüz tarafından alınacaktır.
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz. 

0 yorum :

Yorum Gönder