23 Ağustos 2013 Cuma

Kayseri Kocasinan 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Kocasinan Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
Kocasinan Milli Eğitim Müdürlüğü ücretli öğretmenlik başvuruları için 19 Ağustos-3 Eylül arasını belirledi.
Yayımlanan ilanda alınacak olan branşlarla alakalı detaylı bilgi bulunmuyor fakat online başvuru alınmadığı için Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bizzat yapılan başvuruda alınacak olan branşlar hakkında detaylı bilgi alınabilir.
Ücretli öğretmenlik başvurusunda gerekli olan belgeler;

1) Diploma Fotokopisi
2) Formasyon Belgesi Fotokopisi (varsa)
3) İngilizce Kurs Belgesi (varsa)
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz. 

0 yorum :

Yorum Gönder