25 Ağustos 2013 Pazar

İzmir Bergama 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında İzmir'in Bergama ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Bergama Milli Eğitim Müdürlüğü detaylı bir açıklama yaptı.
İzmir'in Bergama İlçesi Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ücretli öğretmen görevlendirmesi ile alakalı yapmış olduğu duyuruya baktığımızda başvuru tarihlerinin artık son günleri olduğunu görüyoruz.
2013 – 2014 eğitim öğretim yılı içerisinde Bergama okul ve kurumlarında öğretmen açığının bulunması durumunda; okul öncesi öğretmenliği, sınıf öğretmenliği ve branş öğretmenliği için ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır. Başvurular 19.08.2013 – 29.08.2013 tarihleri arasında Bergama Milli Eğitim Müdürlüğü insan kaynakları bölümüne yapılacaktır.


Ücretli Öğretmenlik Başvurusunda İstenen Belgeler
1- Matbu Dilekçe (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzden ve Web sitemizden temin edilebilir) indirmek için tıklayınız.
2- Diploma Örneği veya Mezuniyet Belgesi
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- Fotoğraf (1- Adet)
5- KPSS Sonuç Belgesi Fotokopisi
** Görsel Bergama Milli Eğitim Müdürlüğü'nün resmi sitesinden alınmıştır.

0 yorum :

Yorum Gönder