23 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul Sultangazi 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında İstanbul'un Sultangazi ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Sultangazi Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
Sultangazi ve Gaziosmanpaşa Milli Eğitim Müdürlükleri'nin beraber ortaya koyduğu ucretliogretmenlik.com sitesi ile ücretli öğretmenlik başvurusu artık bu iki ilçede görevlendirilmek isteyen adaylar için online olarak yapılabiliyor.
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Sultangazi ilçesinde görevlendirilmek isteyen adayların Ucretliogretmenlik.com internet adresinden başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir. Başvurular yalnızca internet üzerinden alınmaktadır.
Sultangazi Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ücretli öğretmenlikle alakalı yayımlamış olduğu ilanda Başvuru şartları ve Okul Mncesi Öğretmen Görevlendirmesine İlişkin Olarak Öncelik bilgileri yer alıyor.
 BAŞVURU ŞARTLARI 
1) En az yüksekokul mezunu olunması gerekmektedir. Hiçbir şekilde lise mezunu ya da Yüksekokul 2. sınıftan dersi olanlar başvuru yapamayacaktır. Okul öncesi öğretmenliği 3. ve 4. sınıf öğrencileri de başvuruda bulunabilir ancak 3. sınıf öğrencileri 2. sınıftan dersi bulunmadığını belgelendirmek zorundadır.
2) Başvurularda diploma vb. evrakların aslı hiçbir şekilde Müdürlüğümüze verilmeyecektir.
Okul Öncesi Öğretmen Görevlendirmesine İlişkin Olarak Öncelik
1) Okul öncesi öğretmenliği lisans mezunları,
2) Üniversitelerin ev ekonomisi yüksek okulu çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü mezunları
3) Üniversitelerin okul öncesi, anaokulu, çocuk gelişimi ve okul öncesi eğitimi öğretmenliği bölümleri önlisans mezunları,
4) Meslek yüksekokulu çocuk gelişimi ve eğitimi sağlık hizmetleri çocuk gelişimi bölümü, hemşirelik ve bakım hizmetleri bölümü çocuk gelişimi programı önlisans mezunları,
5) AÖF okul öncesi eğitimi öğretmenliği bölümü öğrencisi olup herhangi bir alanda yüksekokul mezunu olanlar,
6) Kız meslek lisesi çocuk gelişimi mezunu olup herhangi bir alanda yüksekokul mezunu olanlar,
7) Sınıf öğretmenliği mezunu olup 60 saat seminer belgesi olanlar,
8) Lisans mezunu olup 60 saat seminer belgesi olanlar,
9)  Hiçbir şekilde lise mezunlarına yukarıda belirtilen bölümler dışında yüksekokul mezunlarına okul öncesi öğretmenliği görevi verilmeyecektir.
10) 2013 İlk atama başvurusunda bulunan öğretmen adaylarımızın Başvurularını sınav sonuçlandırılınca yapılması gerekmektedir.İlk ataması yapılan öğretmenlerimizin ücretli öğretmenlik başvurusunun iptali için için Müdürlüğümüzü aramasını önemle rica ederiz.
**Görsel Sultangazi Milli Eğitim Müdürlüğü'nün resmi sitesinden alınmıştır.

0 yorum :

Yorum Gönder