23 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul Gaziosmanpaşa 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması  ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında İstanbul'un Gaziosmanpaşa ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Gaziosmanpaşa Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
Gaziosmanpaşa ve Sultangazi Milli Eğitim Müdürlükleri'nin beraber ortaya koyduğu ucretliogretmenlik.com sitesi ile ücretli öğretmenlik başvurusu artık bu iki ilçede görevlendirilmek isteyen adaylar için online olarak yapılabiliyor.
2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında Gaziosmanpaşa ilçesinde görevlendirilmek isteyen adayların Ucretliogretmenlik.com internet adresinden başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir. Başvurular yalnızca internet üzerinden alınmaktadır.

Başvuru yapanların ayrıca forma 250 kb´ı aşmayacak şekilde vesikalık bir fotoğraflarını eklemeleri gerekmektedir. Diğer evraklar(Nüfus cüzdanı fotokopisi, Diploma fotokopisi, v.b.) ise tarafınıza görev verildikten sonra müdürlüğümüz İnsan Kaynakları bölümüne elden teslim edilecektir. Ücretli öğretmenlik başvurularının sonuçları daha sonra belirlenecek bir tarihte http://gaziosmanpasa.meb.gov.tr ve www.ucretliogretmenlik.com internet adreslerinden öğrenebilecektir. Başvuru esnasında her türlü sorunlarınız ile ilgili 418 44 00 numaralı telefondan Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları bölümüne bağlanarak yardım alabilirsiniz.
** Görsel Gaziosmanpaşa Milli Eğitim Müdürlüğü'nün resmi sitesinden alımıştır.

0 yorum :

Yorum Gönder