27 Ağustos 2013 Salı

Diyarbakır Silvan 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için Silvan Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
Silvan Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yayımladığı ilana göre ücretli öğretmenlik başvuruları Silvan Profilo Ortaokulu'na yapılması gerekiyor.
Lisans mezunları için istenilen bilgi ve belgeler, önlisans mezunları için başvuru yapılabilecek branşlar ve istenen bilgi ve belgeler yayımlanan ilanda yer alıyor.

Silvan'da ücretli öğretmenli başvuruları 26/08/2013 tarihinde başlayıp 10/09/2013 tarihinde sona erecektir.
Detaylı bilgi için buraya tıklayınız.
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz. 

** Görsel Silvan Milli Eğitim Müdürlüğü'nün resmi sitesinden alınmıştır.

0 yorum :

Yorum Gönder