23 Ağustos 2013 Cuma

Bursa İnegöl 2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı için İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nden ücretli öğretmenlik uygulaması ile alakalı ilanlar yayımlanmaya başlandı. 2013-1014 Eğitim-Öğretim yılında Bursa'nın İnegöl ilçesinde ücretli öğretmen olarak görevlendirilmek isteyen adaylar için İnegöl Milli Eğitim Müdürlüğü ilk adımı attı.
İnegolmem.com adresini hayata geçiren İnegöl Milli Eğitim Müdürlüğü ücretli öğretmenlik başvuru formunu online olarak sunuyor.

İnegöl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün başvuru formuna buradan ulaşabilirsiniz.
İnegöl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yayınlamış olduğu başvuru formunu doldurduktan sonra çıktısını alarak, mezuniyet belgesi ve kimlik fotokopisiyle İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne şahsen başvurulması gerekmektedir.
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder