22 Ağustos 2013 Perşembe

2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu

2013-2014 Eğitim-Öğretim yılı ile alakalı Ücretli Öğretmenlik başvurularının başladığını İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri'nin sitelerinde gözlemliyoruz. 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılında ücretli öğretmenlik yapmak isteyenlerin izlemesi gereken yolları bu yazımızda sizlerle paylaşıyoruz.
4+4+4 Eğitim sisteminin hayata geçirmesi ile birlikte Milli Eğitim Bakanlığı'nın özellikle seçmeli dersler için "Ücretli Öğretmenlik" uygulamasına başvuracağı artık çok açık bir şekilde gözüküyor. Geçtiğimiz yıl seçmeli derslerin çoğuna ücretli öğretmenlerin girdiğini düşündüğümüzde bu sene de aynı sistemin devam edeceğini söyleyebiliriz.
Okulların açılmasından sonra açılacak olan seçmeli derslerin belirlenmesiyle İl İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri "Ücretli Öğretmen" görevlendirmesini hızlandıracaktır.
Ücretli Öğretmenlik maaşları ve sigorta durumu vb. konularla alakalı detaylı bilgi için buradaki yazımıza göz atabilirsiniz.

2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvurusu Nasıl Yapılır?
Bilindiği gibi Ücretli öğretmenler İl veya İlçe Milli Eğitimine başvuru yaparak görevlendirilen öğretmenlerdir.Ücretli öğretmenlik yapabilmek için gerekli evraklarla birlikte il veya ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvuru dönemlerinde bizzat başvuru yapmak gerekiyor.

2013-2014 Ücretli Öğretmenlik Başvuruları Ne Zaman Başlıyor?
2013 - 2014 Eğitim Öğretim Yılında görevlendirilecek olan Ücretli Öğretmenler için başvurular Ağustos ayının son günlerinde veya Eylül ayının ilk haftasında gerçekleştirilecek olan öğretmen atamasından sonra daha yoğun bir şekilde başlayacağını düşünüyoruz fakat yazımızın sonunda yer aldığı gibi şu anda başvuruların başlamış olduğu İl İlçe milli eğitim müdürlükleri bulunmaktadır. Liste sürekli güncellenmektedir.Bizi takip etmeye devam edin.
İl İlçe milli eğitim müdürlükleri ihtiyaçları olan öğretmen açığını belirledikten sonra kendi internet sitelerinde bulunla alakalı bir duyuru oluşturacaktır. 2013-2014 Eğitim Öğretim yılında ücretli öğretmenlik yapmak isteyenler ücretli öğretmenlik yapmak istedikleri il ilçe milli eğitim müdürlüklerinin internet sitelerini takip etmeli ve imkanı varsa arada sırada gidip süreç hakkında bilgi almalıdır.
Bizde süreci takip ediyor olacağız...
Ücretli Öğretmenlik Başvuruları Online Yapılabiliyor Mu?
2012-2013 Eğitim Öğretim yılında ücretli öğretmenlik başvuruları hem online olarak hemde kişinin bizzat il ilçe milli eğitim müdürlüklerine başvurusu esas alınarak yapılacak geçmiş senelerde olduğu gibi.Bu konuda karar il ilçe milli eğitim müdürlüklerinde yani.
Örnek Ücretli Öğretmenlik Başvuru İlanları
1) İstanbul Gaziosmanpaşa Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
2) İstanbul Sultangazi Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
3) İstanbul Büyükçekmece Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
4) Bursa İnegöl Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
5) Ankara Polatlı Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
6) Kayseri Kocasinan Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
7) Denizli Honaz Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
8) İzmir Bergama Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
9) Muş Malazgirt Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
10) Muş Bulancak Ücretli Öğretmenlik Başvurusu
** Görsel Meb.gov.tr'den alınmıştır.

0 yorum :

Yorum Gönder